نوروزِ صنایع‌دستی در خراسان جنوبی؛ ۲۵۰ غرفه میزبان مسافران

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 13:53
بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از برپایی گسترده نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در استان خبر داد و گفت: آثار هنرمندان استان در بیش از ۲۵۰ غرفه، نوروز امسال را به ویترینی از هنر بومی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر شنبه در بازدید از نوروزگاه و نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی شهر سرایان اظهار کرد: با وجود شرایط خاص کشور، روند خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی بدون وقفه ادامه دارد و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان در میدان هستند.

وی با اشاره به استقبال مسافران از این نمایشگاه‌ها افزود: همکاری شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی شهر و فعالان حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری، زمینه‌ساز برگزاری مطلوب این رویدادها و حضور پررنگ گردشگران شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در ۴۳ نقطه استان نمایشگاه‌های صنایع‌دستی برپا شده، تصریح کرد: بیش از ۲۵۰ غرفه برای عرضه محصولات هنرمندان دایر شده که بیانگر ظرفیت قابل‌توجه این حوزه در استان است.

هاشمی همچنین از تمهیدات ویژه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، امکان اسکان رایگان در مدارس فراهم شده تا خدمات مناسبی به هم‌وطنان، به‌ویژه مسافران مناطق درگیر با شرایط خاص، ارائه شود.

وی در پایان با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران خدمات نوروزی تأکید کرد: هدف اصلی، ایجاد فضایی همراه با آرامش، نشاط و رضایت برای مردم و مسافران است و این مسیر با جدیت دنبال می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.