واکنش مطهری به حمله دشمن آمریکایی - صهیونی به کارخانه فولاد خوزستان

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 08:57
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی خبر حمله به تاسیسات فولاد را شنیدم واقعا متاثر و غمگین شدم، این اتفاق واقعا تلخی بود.
واکنش مطهری به حمله دشمن آمریکایی - صهیونی به کارخانه فولاد خوزستان
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به حمله آمریکایی صهیونی به کارخانه فولاد خوزستان، اظهار داشت: وقتی خبر حمله به تاسیسات فولاد را شنیدم واقعا متاثر و غمگین شدم. در چند ساعت اخیر حال روحی واقعا بدی داشتم و دائما در حال پرس و جو از حال و احوال مردم اهواز بودم. می‌دانم که بسیاری از مردم و جوانان این شهر در این تاسیسات کار می‌کنند و زندگی آنها از این مسیر اداره می‌شود و این اتفاق واقعا تلخی بود.
 
وی افزود: در این مدت زندگی در اهواز رابطه بسیار نزدیکی با مردم شریف و مظلوم این شهر پیدا کرده‌ام و امیدوارم هر چه زودتر صلح و آرامش بر زندگی مردم خوب ایران حاکم شود. جنایت حمله به مدرسه میناب و کشتار این همه دانش‌آموز مظلوم و عزیز هم غم بزرگی برای ما بود و امیدوارم عاملان این جنایت در دنیا محاکمه شوند. آرامش و آبادانی ایران آرزوی ماست و من امیدوارم دوباره خیلی زود شاهد خوشحالی و شادی مردم کشورم باشم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.