
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن بیانیه جامعه مدرسین در قدردانی از یک ماه ایستادگی، غیرت و اقتدار ملت موحد ایران به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پس از حمله ناجوانمردانه دشمن جنایتکار آمریکایی ـ صهیونی که در ماه رمضان بر کشورمان تحمیل شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنهای (قدس سره الشریف) و فرماندهان و مسئولان تأثیرگذار و دانشآموزان مدرسه شجره طیبه شهرستان میناب به شهادت رسیدند، ما شاهد حضور حماسی، مستمر و دشمنشکن ملت عزیز در خیابانهای سراسر کشور بودهایم. این همان وعدهای است که در کلام رهبر شهید آمده بود؛ آنجا که فرمودند: «به توفیق الهی، اگر حادثهای برای کشور پیش آید، خدای متعال این مردم را برای مقابله با حوادث، مبعوث خواهد کرد و کار را مردم، تمام خواهند کرد.»
آری با حضور وظیفهشناسانه ملت، در حقیقت، این وعده محقق شد و به تعبیر رهبر عزیزمان حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای (حفظه الله) در اولین پیام خود به ملت ایران: «این شما مردم بودید که کشور را رهبری و اقتدار آن را ضمانت کردید.»
این موضوع، یک امر عادی و معمولی نیست؛ بلکه بهطور مشخص، نصرت و امداد حق تعالی و پیوند دلها را مشاهده میکنیم که نتیجه این وحدت کلمه، زمینه تعجیل در امر ظهور حضرت ولیاللهالاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) را نوید میدهد؛ انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.
امروز در میدان مواجهه و مقابله مستقیم جمهوری اسلامی ایران با استکبار و تفرعن آمریکایی ـ صهیونی، معنای قدرت حقیقی و ماندگار ملت در چشم جهانیان بهگونهای دیگر جلوه داده شده است که دشمن، خود را در برابر اراده آهنین این مردم، حقیرتر از همیشه میبیند. بنابر این، هر روز با نقشهای ـ از پیش شکستخورده ـ تلاش میکند تا خود را پیروز میدان معرفی کند و دولتها و ملتهایی را که در سراسر جهان به علت آثار زیانبار این جنایت، به خشم آمدهاند و زندگی بر آنان سخت شده است، آرام کند؛ البته دیگر کاری از او ساخته نیست و همراه با مزدوران خود در منطقه، غرق خواهند شد.
این ایران قوی است که سرانجام، نظر خود را بر آنها تحمیل میکند؛ زیرا مردم رشید و مقاوم ایران در زیر بمباران و حملههای موشکی به پناهگاه بلند و استوار خداوند پناه بردهاند و این حصن حصین بر اهل ایمان، مستدام است.
از سوی دیگر، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با پشتیبانی کامل ملت و مسئولان، اقتدار خود را به دشمنان نشان دادهاند نیز مانند کوهها استوارند و در اجرای درخواست مردم، شهادتطلبانه اهل هیچگونه مداهنه و سستی در راه دفاع از کشور نیستند و همراهی خیابان و میدان را تا پیروزی نهایی به پیش میبرند. اینها همه به برکت خون شهیدان ما است که روحیه حماسه و ایثار را در مردم و نیروهای مسلح، دو چندان کرده است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت یاد رهبر شهید و همه مسئولان، فرماندهان و مردم عزیزی که در مسیر دفاع از انقلاب به درجه رفیع شهادت رسیدهاند، قدردانی خود را از این ملت غیور و نیروهای مسلح مقتدر و مسئولان خدمتگزار که برای ادای تکالیف خود قیام کردهاند، ابراز و اعلام میکند:
انشاءالله، ملت با این روحیه ایمانی در سایه عنایات الهی و توجه خاصه امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری خلف صالح رهبر شهید؛ حضرت آیت الله سید مجتبی خامنهای (حفظه الله) بر دشمنان پیروز میشود و آنها را برای همیشه پشیمان میکند؛ فان حزبالله هم الغالبون.