پیشتر یوهان وادفول وزیر خارجه آلمان بدون اشاره به عهدشکنی و حملات تجاوزکارانه آمریکا به ایران که در خلال مذاکرات پیشین انجام شد، خواستار «گفتوگوی جدی» میان تهران و واشنگتن شد.
فریدریش مرتس صدراعظم آلمان جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را زیر سوال برد و گفت که این اقدام منجر به موفقیت نخواهد شد.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، مرتس جمعه شب تصریح کرد: مطمئن نیستم که کاری که اسرائیل و آمریکا اکنون انجام میدهند، به موفقیت منجر شود.
وی در یک کنفرانس خبری که به میربانی روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ برگزار شد، گفت: در مورد اینکه آیا راهبردی وجود دارد و این راهبرد با موفقیت اجرا میشود، تردیدهای جدی دارم. از این منظر، احتمالا اوضاع بهبود نخواهد یافت.
صدراعظم آلمان خاطرنشان کرد که آمریکاییها و اسرائیل «هر روز، عمیقا در این مناقشه درگیر میشوند.»
وی افزود: آیا هدف، تغییر رژیم است؟ فکر نمیکنم که به آن دست پیدا کنید.
پیشتر یوهان وادفول وزیر خارجه آلمان بدون اشاره به عهدشکنی و حملات تجاوزکارانه آمریکا به ایران که در خلال مذاکرات پیشین انجام شد، خواستار «گفتوگوی جدی» میان تهران و واشنگتن شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.