باشگاه سپاهان حمله آمریکایی صهیونی به فولاد مبارکه را محکوم کرد

صدا و سیما جمعه 07 فروردین 1405 - 22:12
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی تجاوز آشکار آمریکایی-صهیونی به شرکت فولاد مبارکه اصفهان را محکوم کرد.
باشگاه سپاهان حمله آمریکایی صهیونی به فولاد مبارکه را محکوم کرد
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام به شرح زیر است:
 
در ادامه حملات و تجاوز آمریکایی-صهیونی به کشور عزیزمان ایران، عصر امروز شرکت فولاد مبارکه اصفهان مورد حمله وحشیانه قرار گرفت.
 
حمله مذبوحانه و بزدلانه به قلب صنعت ایران، تلاشی پوچ برای نابودی زیرساخت‌های اساسی کشور، سندی دیگر بر عمق دروغگویی و خباثت دشمن در ادعای هدف قرار ندادن زیرساخت‌های حیاتی ایران است.
 
فولاد مبارکه توانسته بود رکورد تمامی ادوار ۳۳ سال گذشته خود را با اتکا به تعهد و توانمندی اعضای این خانواده بزرگ پشت سر بگذارد و نقش بسزایی در ارزآوری و رفع چالش‌های اقتصادی برای کشورمان ایفا کند.
 
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان عضوی از گروه فولاد مبارکه، تجاوز آمریکایی-صهیونی به بخشی از تأسیسات برق و بخشی از کارگاه ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه را محکوم کرده و ضمن قدردانی از کارکنان غیور، ایثارگر و پرتلاش این شرکت عظیم صنعتی اعلام می‌دارد با عزم و اراده استوار، مصمم‌تر از گذشته مسیر پرافتخارش را ادامه خواهد داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.