تونل زمان| بازگشت آقای گل به پرسپولیس

خبرورزشی جمعه 07 فروردین 1405 - 22:03
هفتمین روز از بهار سال ۱۳۶۹ برای پرسپولیس با اتفاق بسیار خوشایندی همراه شد چون فرشاد پیوس مهاجم فراموش‌نشدنی این تیم و تیم ملی دوباره به جمع سرخ‌پوشان بازگشت.

از نیمه دوم سال ۱۳۶۸ توجه به فوتبال و به‌ویژه استقلال و پرسپولیس جدی‌تر شد چون بالغ بر یک سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذشت و دولت هاشمی رفسنجانی که از تابستان همان سال روی کار آمده بود، توجه ویژه‌ای به بحث ورزش قهرمانی داشت.

در چنین شرایطی استقلال و پرسپولیس از اواخر زمستان سال ۶۸ به فکر تقویت جدی خود بودند و همین پیگیری‌ها موجب شد تا تعدادی از لژیونرهای فوتبال کشورمان که اغلب آن‌ها در قطر توپ می‌زدند، به کشور بازگردند.

شاهین بیانی و عبدالعلی چنگیز فروردین ۶۹ به استقلال بازگشتند و فرشاد پیوس، مهاجم فوق‌العاده فرصت‌طلب پرسپولیس و تیم ملی که از او با لقب «فرشاد آقای گل» یاد می‌شد نیز ۷ فروردین ۱۳۶۹ به دوره حضور خود در فوتبال قطر پایان داد و دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. حضوری که تا تیرماه ۱۳۷۶ به طول انجامید و او در دربی ۲۰ تیر ۷۶ برای همیشه با دنیای بازیگری وداع کرد (همان دربی که پرسپولیس با سه گل استقلال را شکست داد).

فرشاد پیوس طی چند سال اخیر، دو بار در مصاحبه‌های خود مدعی شده که توانایی هدایت پرسپولیس را دارد ولی مورد اعتماد مدیران باشگاه قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: استقلال به آرپی‌جی ۷ مجهز شد/ خرید شبانه بازیکن پرسپولیسی!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.