سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: ادامه عضویت ایران در NPT بی‌معناست

الف جمعه 07 فروردین 1405 - 21:33
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در صفحه شخصی خود نوشت: ادامه عضویت ایران در NPT بی‌معناست، NPT هیچ مزیتی برای ما نداشته است.

به گزارش فارس، ابراهیم رضایی‌ نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی‌، در صفحه شخصی خود نوشت: پیمان NPT نه تنها کشور ما را از گزند حمله قدرت‌های هسته‌ای حفظ نکرده بلکه به تاسیسات هسته ای کشورمان مکرراً حمله شده و اساساً اسناد و توافقات بین المللی به کل نادیده گرفته شده است.

ما هیچ قصدی برای تولید بمب نداریم و سیاست ما در این زمینه بدون تغییر است اما وقتی مدیرکل آژانس انرژی اتمی می‌گوید که تنها راه نابودی برنامه هسته‌ای ایران، بمب اتم است، این موضوع تحریک‌کننده و خطرناک است.

آمریکا از ۶۰ سازمان و کنوانسیون بین‌المللی خارج شده و حالا اگر ما بخواهیم از NPT خارج شویم، احتمالاً با تعجب و مخالفت غرب مواجه می‌شود!وقت خروج است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.