مجتمع آب سنگین خنداب و یک واحد صنعتی در اراک مورد تهاجم دشمن قرار گرفت

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 18:54
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مجتمع آب سنگین خنداب و یک واحد صنعتی در اراک مورد تهاجم جنگنده‌های دشمن قرار گرفت.

حسن قمری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عصر جمعه مجتمع آب سنگین خنداب دو مرحله مورد حمله تهاجم دشمن آمریکایی صهیونی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: این تهاجمات تلفات انسانی در پی نداشته و با توجه به اتخاذ تدابیر ایمنی از قبل، هیچ خطری مردم منطقه را تهدید نمی کند.

وی با اشاره به مورد هدف قرار گرفتن یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی خیرآباد نیز گفت: این واحد صنعتی که پیش از این دو بار دیگر هم هدف اصابت پرتابه‌های دشمن قرار گرفته بود دقایقی پیش برای بار سوم مورد حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.

قمری بیان کرد: این تهاجم دشمن نیز تلفات انسانی در پی نداشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.