هدف قرار دادن سوله خالی در شهرک صنعتی نصیرآباد

صدا و سیما جمعه 07 فروردین 1405 - 13:22
مدیرعامل شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم گفت: دشمن بامداد امروز یک سوله خالی را در این شهرک هدف قرار داد. 

هدف قرار دادن  سوله خالی در شهرک صنعتی نصیرآباد به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد باقری کیا افزود: ساعت ۳ بامداد امروزجمعه ، جنگنده‌های آمریکایی ـ صهیونیستی به یک سوله خالی واقع در شهرک صنعتی نصیرآباد، حمله کردند.
وی گفت: موج انفجار، به شیشه و سقف تعدادی از سوله‌های همجوار آسیب رساند، اما خوشبختانه به دلیل خالی بودن سوله مورد اصابت، تلفات انسانی نداشته‌ایم.
به گفته مدیرعامل شهرک صنعتی نصیرآباد پس از اصابت و شنیده شدن صدای انفجار، نیرو‌های امدادی و امنیتی در محل حاضر شدند و عملیات امداد و نظافت معابر تا ساعت ۵ بامداد به پایان رسید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.