۲ سد مخزنی سرریز کرد

همشهری آنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 10:35
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از سرریز دو سد مخزنی استان در پی بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، بهرام درویشی اظهار کرد: سدهای آزادی و تنگ حمام در پی بارش‌های مؤثر و مستمر روزهای اخیر در مناطق غربی استان سرریز شدند که نشانه‌ای از بهبود وضعیت منابع آبی و افزایش ذخایر مخازن است.

درویشی افزود: سد آزادی در شهرستان دالاهو با حجم ۷۱ میلیون متر مکعب و سد تنگ حمام با ظرفیت ۷۰ میلیون متر مکعب در حدفاصل قصرشیرین و سرپل‌ذهاب، هر دو وارد مرحله سرریز کنترل‌شده شده‌اند.

وی بارش‌های مستمر اخیر را عامل اصلی این سرریزها دانست و خاطرنشان کرد: این بارش‌ها نقش مهمی در تقویت منابع آبی، احیای رودخانه‌ها و پایداری تأمین آب شرب و کشاورزی استان خواهد داشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.