۲۴ نفر از کادر سلامت کشور شهید شدند؛ هشت پرستار در دل این آمار

رکنا جمعه 07 فروردین 1405 - 09:08
۲۴ نفر از اعضای نظام سلامت شهید شده‌اند، هشت پرستار شامل گروه‌های بیمارستانی و پیش بیمارستانی در میان شهدای نظام سلامت حضور دارند.
۲۴ نفر از کادر سلامت کشور شهید شدند؛ هشت پرستار در دل این آمار

به گزارش رکنا،  دکتر عباس عبادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ارائه خدمات در بیمارستان‌ها اظهار کرد: ۱۰۵۰ بیمارستان کشور، علاوه بر ارائه خدمات شرایط عادی به مصدومان جنگ تحمیلی نیز خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ خللی در زمینه ارائه خدمات وجود ندارد، گفت: خدمات حوزه درمان، بهداشت و توانبخشی با تمام توان ارائه می‌شود و هم‌وطنان می‌توانند تمام خدمات را دریافت کنند. 

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: ارائه خدمات به زنان باردار و واکسیناسیون کودکان نیز در حال انجام است. همچنین هم‌وطنانی که به سایر نقاط کشور سفر کرده‌اند به‌ویژه زنان باردار و کودکان می‌توانند خدمات سلامت را در شهرهایی که حضور دارند نیز دریافت کنند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه ۲۴ نفر از اعضای نظام سلامت شهید شده‌اند، گفت: هشت پرستار شامل گروه‌های بیمارستانی و پیش بیمارستانی در میان شهدای نظام سلامت حضور دارند.

عبادی در پایان درباره مصدومان نظام سلامت نیز توضیح داد: بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای نظام سلامت مصدوم شده‌اند. خوشبختانه، شرایط جسمانی قابل قبولی دارند و امیدوارم به‌زودی به عرصه خدمت بازگردند.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.