عبدالباری عطوان نویسنده و تحلیلگر سیاسی گفت: «الان ایران است که شرایطش را به آمریکا دیکته میکند، نه آمریکا به آنها. برنده اصلی ایران است، چون ایران بعد از این جنگ به قدرت بزرگ تبدیل خواهد شد، نه فقط قدرت منطقهای، بلکه یک قدرت جهانی خواهد بود. آمریکا و اسرائیل بازنده بزرگ این جنگ خواهند بود. آرزوهای ترامپ و نتانیاهو که انقلابی داخلی بشود و نظام را سرنگون کند، کاملا از بین رفته است. مردم ایران با دولت، نظام و حکومت خود هستند. این واقعیت امروز است.» با زیرنویس فارسی میبینید و میشنوید.
عبدالباری عطوان نویسنده و تحلیلگر سیاسی گفت: «الان ایران است که شرایطش را به آمریکا دیکته میکند، نه آمریکا به آنها. برنده اصلی ایران است، چون ایران بعد از این جنگ به قدرت بزرگ تبدیل خواهد شد، نه فقط قدرت منطقهای، بلکه یک قدرت جهانی خواهد بود. آمریکا و اسرائیل بازنده بزرگ این جنگ خواهند بود. آرزوهای ترامپ و نتانیاهو که انقلابی داخلی بشود و نظام را سرنگون کند، کاملا از بین رفته است. مردم ایران با دولت، نظام و حکومت خود هستند. این واقعیت امروز است.» با زیرنویس فارسی میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.