ممنوعیت اعزام تیم‌های ورزشی به کشورهای متخاصم/تراکتور به عربستان نمی‌رود؟

خبرآنلاین پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 23:43
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد تیمهای ملی و باشگاهی در کشورهای متخاصم حضور پیدا نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت:

«در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تقابل تیم تراکتور برابر تیمی از عربستان سعودی در خاک این کشور در چارچوب لیگ نخبگان، وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهایی که متخاصم محسوب می‌شوند و قادر به تأمین امنیت ورزشکاران‌ و اعضای تیمهای ایرانی نیستند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است بنابراین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها موظف به اعلام این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جابجایی مکان بازی‌ها خواهند بود.»

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.