وزارت ورزش سفر تراکتور به عربستان را ممنوع کرد

مشرق نیوز پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 23:30
وزارت ورزش اعلام کرد تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهای متخاصم حضور پیدا نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، وزارت ورزش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تقابل تیم تراکتور مقابل شباب الاهلی امارات در خاک عربستان سعودی در چارچوب لیگ نخبگان، حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهایی که متخاصم محسوب می‌شوند و قادر به تأمین امنیت ورزشکاران‌ و اعضای تیمهای ایرانی نیستند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بنابراین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها موظف به اعلام این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جابجایی مکان بازی‌ها خواهند بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.