مربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، حملات وحشیانه آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، امین اصغری، مربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: اقدامات غیرانسانی و حملات وحشیانه آمریکا جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی که منجر به وقوع فجایعی همچون حمله به مدارس، بیمارستانها و مجموعههای ورزشی شده است، بار دیگر ماهیت ظالمانه و ضدبشری عاملان این جنایات را آشکار کرد. اینگونه رفتارهای غیرقانونی و مغایر با همه اصول و ارزشهای انسانی و بینالمللی، لکه ننگی بر پیشانی عاملان و حامیان آن است. ضمن محکوم کردن شدید این حملات، بر حق ملت ایران برای دفاع از عزت، امنیت و تمامیت ارضی خود تأکید دارم.
وی افزود: من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش کشور با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای بیعت میکنم و اعلام میدارم همراه با ملت شریف ایران و رزمندگان اسلام با وحدت، ایستادگی و روحیه مقاومت، راه شهدا را ادامه خواهم داد و عهد میبندم که در مسیر مبارزه با آمریکا جنایتکار و رژیم کودککش صهیونیستی، در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و ایران جانمان تا پای جان ایستادهام.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.