
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «مسعود مرادی» در جریان بازدید از نیروگاه حرارتی شازند با ابلاغ پیام قدردانی وزیر نیرو از تلاشهای جهادی همکاران صنعت نیروگاهی در دوران جنگ تحمیلی علیه کشورمان گفت: حضور مقتدرانه همکاران برق حرارتی در کنار واحدهای تولیدی، محکمترین پاسخ به یاوهگوییهای دشمن است.
وی افزود: همکاران صنعت نیروگاهی این روزها به دور از خانواده سنگر تولید برق را حفظ کرده و ثابت کردهاند که هیچ تهدیدی نمیتواند چرخ تولید و خدمترسانی به مردم را متوقف کند.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی بیان کرد: همکاران نیروگاه شازند در کنار سایر همکاران صنعت برق حرارتی با وجود تهدیدات صورت گرفته در حال تکمیل برنامه تعمیرات و بهینهسازی نیروگاههای حرارتی هستند تا این واحدها در روزهای اوج مصرف برق تابستان امسال با آمادگی حداکثری در مدار تولید باشند.