بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی در کشور - بزودی

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 17:02
معاون فنی و مهندسی ساتبا از برنامه بهره‌برداری دو نیروگاه خورشیدی در جنوب شرق کشور خبر داد.

آغاز بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «علیرضا پرنده‌مطلق» با اشاره به بازدید انجام‌شده از دو نیروگاه نیروگاه خورشیدی در جنوب شرق کشور گفت: از این میان یک نیروگاه ۹ مگاواتی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست و پیش بینی می‌شود تا پایان فروردین ماه وارد مدار شود.

وی در خصوص نیروگاه دوم بیان کرد: عملیات اجرایی این نیروگاه ۲۷ مگاواتی توسط پیمانکار در حال انجام است و در حال حاضر نصب صفحه‌ها در مراحل پایانی قرار دارد و اجرای استراکچر‌ها تقریباً تکمیل شده است.

به گفته معاون فنی و مهندسی ساتبا، در جلسه برگزارشده درباره نحوه اتصال این نیروگاه به شبکه تصمیماتی اتخاذ شد و بر اساس برنامه زمان‌بندی، مقرر شده است این نیروگاه با ظرفیت کامل تا پایان اردیبهشت‌ماه وارد مدار شود.

پرنده‌مطلق گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ نفر از نیرو‌های پیمانکار در این طرح مشغول به فعالیت هستند و مقرر شده است از ابتدای هفته آینده تعداد نیرو‌های اجرایی افزایش یابد تا روند تکمیل طرح مطابق برنامه زمان‌بندی پیش برود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.