انهدام یک فروند پهپاد شناسایی آمریکایی در آوج

مشرق نیوز پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 16:36
روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین از انهدام یک فروند پهپاد شناسایی آمریکا در منطقه آوج توسط پدافند سپاه حضرت صاحب الامر(عج) خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سحرگاه امروز یک فروند پهپاد شناسایی آمریکایی و صهیونیستی که وارد حریم هوایی استان قزوین شده بود با آتش پدافند سراسری نیروهای جان برکف سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در منطقه آوج منهدم و ساقط شد.

انهدام یک فروند پهپاد شناسایی آمریکایی در آوج

انهدام یک فروند پهپاد شناسایی آمریکایی در آوج

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سپاه پاسداران تعرض به حریم ایران را تحت هیچ شرایطی تحمل نخواهد کرد و چشمان بیدار فرزندان شما در سپاه تمام تحرکات دشمنان را رصد می‌کند و به هر گونه تعرض دشمنان پاسخ کوبنده و عبرت آموز خواهد داشت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.