استفاده اسرائیل از «بمب‌های فسفری» در جنوب لبنان؟

اقتصادنیوز پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 14:10
اقتصادنیوز: منابع خبری گزارش دادند که اسرائیلی در حمله به جنوب لبنان از «بمب‌های فسفری» استفاده کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، منابع خبری امروز پنجشنبه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در حمله به جنوب لبنان از «بمب‌های فسفری» استفاده کرده است.

در همین راستا، شبکه خبری المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق «ارنون»، «یحمر الشقیف» و «کفرتبنیت» در جنوب لبنان از بمب‌های فسفری استفاده کرده است.

از تاریخ دوم مارس (یازدهم اسفندماه) رژیم صهیونیستی تجاوز نظامی خود به خاک لبنان را آغاز کرد. وزارت بهداشت لبنان دیروز اعلام کرد که از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان تاکنون 1094 نفر به شهادت رسیده و 3119 نیز زخمی شده است. 

در دور جدید تجاوزات صهیونیست‌ها به لبنان طی کمتر از چهار هفته گذشته بیش از یک میلیون نفر نیز آواره شده‌اند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.