تداوم رسالت امداد رسانی به منازل آسیب‌دیده با بسیج گروه‌های جهادی

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 13:52
شهردار منطقه ۱۸ گفت: شهروندان آسیب دیده در جنگ رمضان، دغدغه‌ای برای بازسازی منازل خویش نخواهد داشت و مدیریت شهری پای کار امداد رسانی به آنها همراه با گروه‌های جهادی می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رضا محمدی اظهار داشت: مدیریت شهری و گروه‌های جهادی پای کار بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده خواهد ماند و از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
وی ابراز امیدواری کرد عملیات بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده اساسی و جزئی به سرعت انجام شده و بزودی شاهد آرامش دوباره و امید و سر زندگی در میان شهروندان پس از تعیین تکلیف نهایی جنگ یعنی پیروزی رزمندگان اسلام باشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.