نخستین اردوی تیم های ملی ایران در مشهد

افکار نیوز پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 08:47
ملی پوشان بسکتبال با ویلچر از روز شنبه هشتم فروردین ماه تمرینات خود را در مشهد آغاز می کنند.

مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال باویلچر در راستای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶ از هشتم تا هجدهم فروردین ماه به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود.

‎ابوالفضل کوه پیما، رضا نیک سیرت، ابوالفضل ودیعی (فارس)، وحید سعادت پور (مازندران)، حسن عبدی، فواد مظفری، الیاس مرتضی مقدم، مظاهر پایداری، امید استادی، سامان فکوریان (خراسان رضوی)، فالح عیاشی (خوزستان)، عبدالجلیل قرنجیک، عرفان بخشنده (گلستان)، ابوالفضل جلائی، حسنعلی آریا کیا و امید هادی‌اظهر (تهران) ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند.

‎کادر فنی:

‎سرمربی: بهروز سلطانی (مرکزی) 

‎مربی: غلامرضا نامی (خراسان رضوی) 

‎مربی بدنساز: یاسر گیلکی (مازندران) 

‎آنالیزور: علیرضا بهجت (خوزستان) 

‎مدیر فنی: علی آرزومندی (تهران) 

‎روانشناس: مجتبی تاج (تهران) 

‎سرپرست: مهدی هراتی (خراسان رضوی)

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.