تونل زمان| دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال یاغی شد/ استقلالی‌ها فکر می‌کردند با یک قرارداد ۱۵۰هزار تومانی همه زندگی من را خریده‌اند!

خبرورزشی چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 23:12
به فاصله کمتر از یک ماه بعد از پیوستن احمدرضا عابدزاده به استقلال، سعید عزیزیان دروازه‌بان وقت و ملی‌پوش استقلال از جمع آبی‌پوشان جدا شد و به پرسپولیس پیوست.

احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان فراموش‌نشدنی فوتبال ایران در روزهای پایانی اسفند ۱۳۶۸ از تام اصفهان جدا شد و به استقلال پیوست تا عرصه جدیدی از دوران فعالیت خود را رقم بزند.

این اتفاق برای سعید عزیزیان، سنگربان اول استقلال در سال ۶۸ گران تمام شد و او با ناراحتی از جمع آبی‌پوشان رفت اما تصمیم گرفت تیم جدیدش را به‌گونه‌ای انتخاب کند که سر و صدای زیادی راه بیندازد و کاملا مقابل آبی‌ها بایستد.

عزیزیان ۵ فروردین ۱۳۶۹ با پرسپولیس قرارداد بست و حکم یک یاغی را پیدا کرد که به طور مستقیم از یک قطب سنتی فوتبال ایران راهی قطب دیگر شده است.

عزیزیان در مورد این انتقال گفت: آقایان در استقلال با من قراردادی به ارزش ۱۵۰هزار تومان بسته بودند ولی فکر می‌کردند با این قرارداد، من و همه زندگی ام را خریده‌اند (در آن مقطع قیمت دلار زیر ۲۰۰ تومان بود).

البته سعید عزیزیان در سال ۱۳۹۹ دوباره به استقلال برگشت و در دوران سرمربی‌گری محمود فکری تحت عنوان مربی دروازه‌بانان این تیم مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید: حمله کوبنده پرسپولیس به نماینده امارات/ مهاجمی که خاطره بازی با استقلال را زنده کرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.