بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی مهمی با نیجریه داریم و تمام تلاشمان را برای این بازی دوستانه و در راه آماده سازی انجام میدهیم.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در کمپ آنتالیا ترکیه، اظهار داشت: با سختی از تهران به اینجا آمدیم و چهار روز است در ترکیه حضور داریم. بازی مهمی با نیجریه داریم و تمام تلاشمان را برای این بازی دوستانه و در راه آماده سازی انجام میدهیم.
بازیکن تیم ملی افزود: امیدوارم هرچه سریعتر این شرایط سخت به پایان برسد و همه خانوادههای ایرانی زندگی با آرامش و آسایشی داشته باشند.
وی گفت: پس از آغاز جنگ علیه کشورمان، ۲۰ تا ۲۵ روز هیچ تمرینی نداشتیم. فقط چهار، پنج روز است کار را شروع کردهایم و روزبهروز شرایط بدنیمان بهتر میشود. همین که نتوانستیم قبل از اردوی ترکیه کاری را انجام بدهیم، کار را سخت میکند، اما با بهتر شدن وضعیت بدنی، امیدوارم بازی قابل قبولی مقابل نیجریه داشته باشیم و دستکم دل مردم را شاد کنیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.