اصابت آتش پدافند سپاه به جنگنده اف ۱۸ آمریکا

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 21:16
یک فروند جنگنده اف ۱۸ ارتش تروریستی آمریکا با آتش پدافند نیروی دریایی سپاه تحت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور مورد اصابت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی سپاه، جنگنده F۱۸ ارتش متجاوز آمریکا در آسمان چابهار عصر امروز توسط موشک‌های سامانه نوین پدافند هوایی پیشرفته نیروی دریایی سپاه، تحت فرماندهی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور مورد اصابت دقیق قرار گرفت و در اقیانوس هند سقوط کرد.

این عملیات افتخارآفرین چهارمین شکار موفق جنگنده‌های راهبردی ارتش متخاصم آمریکایی و صهیونیستی توسط سامانه‌های پدافند هوایی نوین کاملا بومی ایران است.  

سپاه پاسداران این افتخار بزرگ را به ملت شریف ایران بویژه شهدای دانشجوی ایران اسلامی هدیه می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.