مذاکره یا آتش ‌بس؟

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 19:08
مسئله، «مذاکره یا عدم مذاکره» نیست؛ مسئله این است که از چه موضعی مذاکره می ‌کنید.

گروه سیاسی خبرگزاری مهر: جبهه رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کند با یک «هم‌ارزی غلط»، مذاکره را معادل آتش ‌بس و پذیرش خواسته ‌های آمریکا جا بزند؛ روایتی که هدف آن، تضعیف انسجام داخلی و ضربه به یکی از مهم‌ترین نقاط قوت ماست.

اما واقعیت چیست؟

دیپلماسی و مذاکره، نه نشانه ضعف، بلکه یک ابزار در دل جنگ است؛ ابزاری مؤثر در چارچوب جنگ ترکیبی (hybrid warfare).

اگر در نقطه‌ای از میدان، دست برتر با شما باشد و بتوانید این برتری را تثبیت و به طرف مقابل تحمیل کنید، مذاکره نه عقب ‌نشینی، بلکه تکمیل‌کننده پیروزی است.

مسئله، «مذاکره یا عدم مذاکره» نیست؛ مسئله این است که از چه موضعی مذاکره می ‌کنید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.