نجات ۳ شهروند مشهدی از سیلاب

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 18:53
مشهد- سخنگوی عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از نجات دو آقا و یک خانم از سیلاب توسط نجاتگران آتش نشانی در کال بلوار توس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد دوم حسن نجمی اظهار کرد: ساعت ۱۵:۱۰ چهارشنبه(۵ فروردین ۱۴۰۵) در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در کال بلوار توس سه شهروند (دو آقا یک نفر دچار معلولیت جسمی و یک خانم باردار) در این مسیل گرفتار شدند که با تلاش و سرعت عمل بالای نجاتگران ایستگاه های ۷، ۱۲ و ۱۴ نجات یافتند و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

سخنگوی عملیات سازمان آتش نشانی مشهد بیان کرد: آتش نشانان مسیر سیل را از میدان معراج به سمت کشف بررسی کردند و خوشبختانه در طول مسیر محبوسی دیگر مشاهده نگردید.

وی به شهروندان توصیه کرد با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارشهای رگباری و جاری شدن سیلاب از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه ها اکیدا خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.