جزئیاتی از تماس نخست‌وزیر پاکستان با ولیعهد سعودی/ شهباز شریف: از خویشتن‌داری شما متشکریم!

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 17:41
اقتصادنیوز: نخست‌وزیر پاکستان و ولیعهد عربستان در تماسی تلفنی بر ضرورت کاهش تنش‌ها، تقویت دیپلماسی و حفظ ثبات منطقه‌ای تأکید کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، در یک گفت‌وگوی تلفنی درباره تحولات اخیر و تلاش‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها در منطقه تبادل نظر کردند.

 در این تماس، دو طرف به بررسی اقدامات پاکستان در راستای تشویق طرف‌های درگیر به گفت‌وگو و حل اختلافات از مسیرهای مسالمت‌آمیز پرداختند.

ولیعهد عربستان ضمن قدردانی عمیق از این تلاش‌ها، نقش پاکستان را در حمایت از صلح و ثبات منطقه‌ای مثبت ارزیابی کرد.

نخست‌وزیر پاکستان نیز، بر همبستگی کامل کشورش با دولت و ملت عربستان تأکید کرد و حمایت قاطع اسلام‌آباد از ریاض را در این شرایط دشوار مورد تأکید قرار داد.

وی همچنین با تمجید از خویشتنداری قابل توجه عربستان در مواجهه با بحران جاری، اظهار کرد که پاکستان همواره در کنار عربستان و مردم آن خواهد ایستاد؛ همان‌گونه که عربستان نیز در طول زمان در کنار پاکستان بوده است.

در پایان، شهباز شریف خواستار توقف فوری اقدامات تنش‌آمیز، بازگشت به شرایط عادی زندگی و تلاش برای تقویت ثبات منطقه‌ای شد و بر اهمیت وحدت و همبستگی جهان اسلام در مقطع کنونی تأکید کرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید