نوسازی دو خط اتوبوسرانی در منطقه ۱۵ تهران با اتوبوس‌های جدید

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 17:37
معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نوسازی ۲ خط اتوبوسرانی در منطقه ۱۵ شهرداری تهران خبر داد.

دو خط اتوبوسرانی در منطقه ۱۵ تهران با اتوبوس‌های جدید نوسازی شدندبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مسعود سلیم جوهری اظهار داشت: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان تهران و با توجه به خرید ناوگان جدید و مدرن توسط شهرداری تهران، از امروز خط ۳۱۸ پایانه کیانشهر به میدان خراسان با سازمانی ۹ دستگاه و سرفاصله حدود ۱۵ دقیقه برای روز‌های عادی نوسازی شد.
وی ادامه داد: همچنین خط ۳۱۰، از مبدأ پایانه براری به میدان ولیعصر (عج) نیز با ۱۱ دستگاه اتوبوس برقی از دیگری است که در این منطقه با ناوگان جدید به‌روز‌رسانی شده است.
‌سلیم جوهری افزود: این اقدام، گامی مهم در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان است.
‌معاون بهره برداری شرکت واحد در پایان اضافه کرد: این نوسازی با هدف کاهش آلودگی هوا، کاهش هزینه‌های عملیاتی و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مسافران انجام شده است. امیدواریم این اقدام، گامی موثر در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان تهرانی باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.