میزان کشف سرقت در استان سمنان ۱۳ درصد افزایش داشت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 15:43
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از عزم جدی پلیس در مقابله با سارقان و تامین امنیت شهروندان استان خبر داد و گفت: در پی این تدابیر کشف سرقت در استان سمنان ۱۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید موسی حسینی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از سرقت طی ایام نوروز تدابیر خاص منظور شده است، ابراز داشت: راهبرد این هدف گذاری تامین امنیت شهروندان استان سمنان است.

وی به عزم جدی پلیس برای مقابله با سرقت و سارقان خاص ایام نوروز و شرایط جنگی پیش رو تاکید کرد و افزود: در این راه از تجهیزات هدفمند و نوین بهره گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از ایجاد گشت های تخصصی پلیس در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق حساس و جرم خیر خبر داد و اظهار داشت: استفاده از این امکانات به روز توانسته منتهی به کاهش وقوع سرقت شود.

حسینی از افزایش کشف ۱۳ درصد سرقت در استان خبر داد و تصریح کرد: برای کاهش و حداقل رسیدن سرقت شهروندان باید نسبت به نصب موارد ایمنی و حفاظت نیز اقدام و اشیای با ارزش خود را در معرض دید قرار ندهند.

وی ادامه داد: قطعا برای ایجاد این امنیت پایدار کمک شهروندان در شناسایی و اطلاع رسانی به پلیس برای مکان ها و رفت و آمد مشکوک می‌تواند در کاهش وقوع سرقت بسیار اثر گذار باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.