استرالیا ورود ایرانی‌ها را ممنوع کرد

عصر ایران چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 15:21
این ممنوعیت از فردا اجرایی خواهد شد و به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت.

استرالیا ورود ایرانیان با ویزای توریستی را به مدت ۶ ماه ممنوع کرد

به گزارش عصر ایران به نقل از رسانه استرالیایی نیوز دات کام، تونی برک، وزیر کشور استرالیا امروز اعلام کرد که این کشور به طور موقت از ورود شهروندان ایرانی با ویزای گردشگری جلوگیری خواهد کرد و مدعی شد که دارندگان این نوع از روادید ممکن است نتوانند یا نخواهند پس از انقضای ویزای خود، استرالیا را ترک کنند.

ایرانی‌هایی که روادید بلندمدت دارند یا فرزند یا همسرشان در استرالیا هستند، همچنان می‌توانند به این کشور سفر کنند.

به گفته برک، حدود ۷۰۰۰ ایرانی دارای ویزای توریستی (روادید گردشگری) برای ورود به استرالیا هستند. این ممنوعیت از فردا اجرایی خواهد شد و به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.