انصراف بوکسور‌ها از حضور در مسابقات آسیایی

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 15:02
تیم‌های ملی بوکس مردان و زنان کشورمان در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا حضور نخواهند داشت.

انصراف بوکسور‌ها از حضور در مسابقات آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا از هشتم فروردین به میزبانی اولان‌باتور مغولستان آغاز می‌شود و قرار بود تیم‌های ملی ایران نیز در این رویداد شرکت کنند.
براساس تصمیم مسئولان فدراسیون و با توجه به شرایط، تعطیلی اردو‌های تیم ملی از اسفند پارسال و لغو پرواز‌های بین‌المللی، اعزام تیم‌های ملی به این رقابت‌ها لغو شد. 
پیش از این هم تیم بوکس جوانان که قرار بود اسفند پارسال راهی مسابقات جام جهانی تایلند شود به علت شرایط موجود از حضور در این مسابقات بازماند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.