اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی میزبان بیش از ۳۸۰۰ مهمان شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 14:30
بیرجند- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اسکان بیش از سه هزار و ۸۰۰ مهمان نوروزی در پایگاه های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مرتضوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اسکان نوروزی اظهار کرد: «۱ پایگاه اسکان شامل ۱۴۴ مدرسه و ۹۱۰ اتاق آماده خدمت‌رسانی به مسافران فرهنگی در ایام نوروز هستند.

وی با اشاره به همکاری ۳۳۰ نفر از کادر اداری و آموزشی استان افزود: در صورت افزایش تعداد مسافران، تعداد مدارس تحت پوشش ستاد اسکان نیز افزایش خواهد یافت.

مرتضوی همچنین اعلام کرد: تا پایان روز چهارم فروردین، ۳۸۲۱ نفر از مسافران در پایگاه‌های اسکان حضور داشتند که شامل ۳۲۹۳ نفر از خانواده فرهنگیان و ۵۲۸ نفر از سایر هموطنان بود.

وی بر آمادگی کامل تمامی بخش‌های مرتبط و هماهنگی برای ارائه خدمات مطلوب تأکید کرد و یادآور شد: هدف اصلی اسکان، آسایش و رضایتمندی همکاران است و این طرح جنبه مالی و درآمدزایی ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پایان با گرامیداشت یاد شهدای جنگ رمضان گفت: خدمات اسکان برای مزدوجین سال ۱۴۰۴، خانواده‌های دارای فرزند متولد همان سال و آسیب‌دیدگان جنگ وحشیانه آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران رایگان است و نهایت همکاری با میهمانان محترم صورت می‌گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.