قالیباف:از نزدیک استقرار سربازان ایالات متحده در منطقه رازیر نظر داریم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 13:40
رییس مجلس گفت: ما از نزدیک استقرار سربازان ایالات متحده در منطقه را زیر نظر داریم، آنچه را ژنرال‌ها خراب کرده‌اند سربازان نمی‌توانند درست کنند.

ما از نزدیک استقرار سربازان ایالات متحده در منطقه را زیر نظر داریم، آنچه را ژنرال‌ها خراب کرده‌اند سربازان نمی‌توانند درست کنند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت: ما از نزدیک تمام تحرکات ایالات متحده در منطقه، به ویژه استقرار سربازان آنها را زیر نظر داریم.

وی ادامه داد: آنچه ژنرال‌ها خراب کرده‌اند، سربازان نمی‌توانند درست کنند؛ در عوض، آنها فقط قربانی توهمات نتانیاهو خواهند شد.

قالیباف تاکید کرد: ما را برای دفاع از سرزمینمان آزمایش نکنید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.