تصاویر فرار کویتی‌ها به عربستان از ترس نشت رادیواکتیو!

تابناک چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 13:16
گارد ملی کویت روز سه شنبه 4 فروردین با انتشار ویدیویی به شهروندان خود اطلاع داد که خطر تشعشعات رادیواکتیو «از کشورهای همسایه» وجود دارد، که اشاره به رآکتور بوشهر است که در نزدیکی آن انفجارهایی رخ داده است. «احتمال نشت مواد رادیواکتیو و هسته‌ای به زودی از کشورهای همسایه وجود دارد!» اکنون موجی از خروج دسته‌جمعی شهروندان کویتی وحشت‌زده در تلاش برای رسیدن به عربستان سعودی وجود دارد. تصاویر صف شبانه خودروها برای فرار کویتی‌ها از این کشور را می‌بینید.
گارد ملی کویت روز سه شنبه 4 فروردین با انتشار ویدیویی به شهروندان خود اطلاع داد که خطر تشعشعات رادیواکتیو «از کشورهای همسایه» وجود دارد، که اشاره به رآکتور بوشهر است که در نزدیکی آن انفجارهایی رخ داده است. «احتمال نشت مواد رادیواکتیو و هسته‌ای به زودی از کشورهای همسایه وجود دارد!» اکنون موجی از خروج دسته‌جمعی شهروندان کویتی وحشت‌زده در تلاش برای رسیدن به عربستان سعودی وجود دارد. تصاویر صف شبانه خودروها برای فرار کویتی‌ها از این کشور را می‌بینید.
تعداد بازدید : 1948
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.