آسیب به ۲۳ پایگاه اورژانس از ابتدای جنگ

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 13:02
جانشین رییس سازمان اورژانس استان تهران گفت: از ۹ اسفندماه که حملات دشمن آغاز شده تا کنون ۲۳ پایگاه اورژانس آسیب جدی دیده‌اند.

آسیب به ۲۳ پایگاه اورژانس از ابتدای جنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما اسماعیل فراهانی جانشین رییس سازمان اورژانس استان تهران گفت: از ۹ اسفندماه که حملات دشمن آغاز شده تاکنون ۲۱ دستگاه آمبولانس آسیب دیده و ۸ دستگاه کاملا از بین رفته است و ۲۳  پایگاه اورژانس آسیب جدی دیده‌اند.

وی افزود: در ساعت ۳ بامداد روز ۱۵ اسفند ماه، براثر حملات در نازی آباد، یک پایگاه اورژانس واقع در سوله مدیریت بحران آسیب جدی دید و دیگرقابل استفاده نیست.

جانشین سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: در زمان حمله ۳ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه آمبولانس در پایگاه مستقر بود همچنین ۳ نفر از همکاران ما در پایگاه حضور داشتندکه‌مجروح شدند.

فراهانی ادامه داد: این پایگاه میانگین ۳۵ ماموریت روزانه انجام می‌داد و در مجموع۷۵۰ هزار نفر از این خدمات بهره می‌بردند

جانشین رییس اورژانس گفت: متاسفانه در شهرک استقلال بر اثر شدت حملات یکی از همکاران ما آسیب جدی دید و جانش را از دست داد در حالی که او به تازگی داماد شده بود و این غم بزرگ بر دل همکاران ما ماند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.