ثبت ۱۹۰ هزار تماس با سامانه ۱۲۱

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 11:57
مدیر فوریت‌های برق تهران بزرگ از ثبت ۱۹۰ هزار تماس با سامانه ۱۲۱ از ابتدای شرایط جنگی خبر داد و گفت: با استقرار بیش از ۲۵۰ اکیپ عملیاتی، خاموشی‌ها به‌طور میانگین در کمتر از یک ساعت برطرف می‌شود.

حجت مومنی مدیر فوریت‌های برق تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: از ابتدای شرایط جنگی تاکنون حدود ۱۹۰ هزار تماس با سامانه ۱۲۱ در حوزه برق تهران ثبت شده است که بخشی از آن مربوط به حوادث عادی و بخشی ناشی از شرایط جنگی بوده است.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ اکیپ عملیاتی به‌صورت آماده‌باش در سطح شهر فعال هستند و در صورت بروز خاموشی، در کوتاه‌ترین زمان به محل اعزام می‌شوند.

مومنی با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۱ توان پاسخگویی به بیش از هزار تماس همزمان را دارد، گفت: علاوه بر تماس تلفنی، مشترکان می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» نیز درخواست‌های خود را ثبت کنند.

مدیر فوریت‌های برق تهران بزرگ بیان کرد: بخش قابل توجهی از خاموشی‌ها از طریق سامانه‌های هوشمند پیش از تماس شهروندان شناسایی می‌شود و در موارد خاموشی‌های محلی با اعلام مشترکان، رسیدگی در اسرع وقت انجام می‌گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.