حمله مجدد به نیروگاه اتمی بوشهر

خبرآنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 11:15
در ادامه اقدامات خصمانه دشمن آمریکایی - صهیونیستی، حوالی ساعت ۲۱:۰۸ شامگاه چهارم فروردین یک پرتابه به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر اصابت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس گزارش‌های اولیه، این حادثه هیچ‌گونه خسارت مالی، فنی یا جانی در پی نداشته و هیچ آسیبی به بخش‌های مختلف نیروگاه وارد نشده است.

به نوشته ایسنا این در حالی است که پیش از این نیز در ۲۶ اسفند ۱۴۰۴ پرتابه‌ای دیگر به محوطه این نیروگاه اصابت کرده بود که آن حادثه نیز بدون تلفات یا خسارت پایان یافت.

 حمله به تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز، نقض آشکار مقررات و تعهدات بین‌المللی درباره مصونیت این مراکز از اقدامات نظامی به شمار می‌رود؛ اقدامی که می‌تواند پیامدهای خطرناک و جبران‌ناپذیری برای امنیت و ایمنی منطقه، به‌ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس، در پی داشته باشد.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.