خانه کیارستمی هم از بمب‌های متجاوزان در امان نماند

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 10:37
سخنگوی وزارت امور خارجه در فضاي مجازي نوشت: در تجاوز آمريكايي - صهيونيستي خانه كارگردان سرشناس ايراني و برنده جایزه نخل طلایی جشنواره فیلم کن ۱۹۹۷ آسيب ديد.

خانه کیارستمی هم از بمب‌های متجاوزان در امان نماند

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس با اشاره به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به منزل عباس کیارستمی کارگردان نام‌آشنای ایرانی فیلم‌هایی، چون «خانه دوست کجاست»، و «طعم گیلاس»، نوشت: «عباس کیارستمی، کارگردان نام‌آشنای ایرانی و برنده جایزه نخل طلایی جشنواره فیلم کن ۱۹۹۷ به خاطر فیلم طعم گیلاس را به خاطر دارید؟

حتی منزل او هم از اصابت بمب‌های متجاوزان آمریکایی-اسرائیلی در امان نماند. آیا منزل کیارستمی هم بخشی از «تهدید قریب‌الوقوع» علیه آمریکا بوده است؟!

واقعیت این است که تجاوز نظامی آمریکا/اسرائیل علیه ایران، فقط جنگ علیه یک کشور و سرزمین نیست بلکه جنگی است ضد یک فرهنگ، تمدن و هویت ریشه دار. اما ایران با اتکای بر همین ریشه‌ها دشمنانش را زمین‌گیر خواهد کرد».

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.