به گزارش خبرگزاری مهر، حمید ساعدپناه در نشست اضطراری مدیریت بحران که بهمنظور بررسی وضعیت شبکه برق در شرایط خاص برگزار شد، اظهار کرد: در پی وقوع شرایط ویژه امنیتی در برخی شهرستانها از جمله جاسک و قشم و نیز بارندگیهای شدید ناشی از تغییرات اقلیمی، شبکه برق استان بدون وقفه پایدار مانده است.
وی بر لزوم مدیریت همزمان این دو چالش و تقویت پایداری شبکه برق تاکید کرد و با اشاره به شرایط حساس کنونی، تصریح کرد: امروز ما با دو بحران جدی روبهرو هستیم؛ از یک سو حملات دشمن صهیونیستی آمریکایی به ویژه در مناطق حساس مانند جاسک و قشم و از سوی دیگر تغییرات اقلیمی که تهدیدی جدی برای زیرساختهای کشور محسوب میشود ظهور و بروز دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: در پی این حملات، تیمهای اجرایی ما در سریعترین زمان ممکن خسارتهای وارده به شبکه برق را ترمیم کردند و این نشاندهنده پایداری و انعطافپذیری شبکه برق در استان هرمزگان است.
ساعدپناه با تاکید بر لزوم آمادگی بیشتر برای تأمین و توزیع برق پایدار گفت: باید به طور مستمر برای ارتقای زیرساختها و افزایش ظرفیتهای شبکه برق تلاش کنیم تا در برابر هرگونه بحران آماده باشیم.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای اجرایی و عملیات همواره در کنار مردم و مشترکین برق هستند و هدف اصلی تأمین آسایش شهروندان و امنیت انرژی برای تمامی مشترکین برق است.
ساعدپناه، عزم راسخ مدیران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان برای مقابله با چالشهای پیشرو و حفظ پایداری شبکه برق در شرایط بحرانی را ستود و آن را مثال زدنی توصیف کرد.












