اتفاق نگران‌کننده در مورد بازیکنان تیم ملی فوتبال

افکار نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 09:40
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: متأسفانه در طول سه ماه گذشته تمرین تیمی نداشتیم و انفرادی کار کردم تا آماده بمانم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: متأسفانه در طول سه ماه گذشته تمرین تیمی نداشتیم و انفرادی کار کردم تا آماده بمانم.

امیرحسین حسین‌زاده در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: در ابتدا سال نو را تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله سال خوبی برای همه مردم عزیز ایران باشد. همچنین امیدوارم هرچه سریع‌تر آرامش به کشورمان بازگردد و همه مردم با بازگشت به شرایط عادی بتوانند مثل قبل زندگی کنند. از همه آنها می‌خواهم مراقب خودشان و عزیزانشان باشند.

مهاجم تیم ملی تاکید کرد: پس از ۳ ماهی که تمرینات تیم ملی برگزار نمی‌شد، خدا را شکر بار دیگر همدیگر را دیدیم. ما وظیفه‌ای نسبت به این لباس و تیم ملی داریم و تمام تمرکز خود را روی این ۲ بازی گذاشته‌ایم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و برنامه‌های کادرفنی را اجرا کنیم.

وی با اشاره به تعطیلی لیگ برتر همزمان با شروع جنگ، گفت: متاسفانه لیگ ما در این مدت برگزار نشده و با تیم باشگاهی‌ام تمرین نکرده‌ام اما خودم در حد توان انفرادی تمرین کردم و امیدوارم همه بچه‌های حاضر در اردو، با سلامت آن را پشت سر گذاشته و با سلامتی نزد خانواده‌هایشان برگردند. 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.