ترامپ گیج شده است/ او از پس جنگ برنمی آید/ این مایه شرمساری است

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 06:39
اقتصادنیوز: «چاک شومر» رهبر اقلیت مجلس سنا گفت که رئیس‌جمهور آمریکا در کنترل جنگ ایران و تبعات آن بر بازار انرژی ناتوان است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شومر در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» با اشاره به صحبت‌های متناقض ترامپ در رابطه با ایران نوشت: «او از تعادل خارج شده، گیج شده است و از پس اوضاع برنمی‌آید. او هیچ برنامه و هیچ راهبردی ندارد. این مایه شرمساری است.»

شومر پیش‌تر نیز در پیامی نوشته بود: «دولت ترامپ به‌طور خلاصه:

۱. شروع یک جنگ بدون هیچ برنامه یا استراتژی

۲. لغو تحریم‌ها علیه کشوری که با آن وارد جنگ شده‌ای

۳. انجام همه این‌ها برای حل مشکلی که خودت در وهله اول با تصمیم عجولانه، خطرناک و بی‌پروایت جهت آغاز همان جنگ ایجاد کرده‌ای

"فرمانده کل قوای" ما فوق‌العاده احمق است.»

آمریکا و رژیم صهیونیستی در تاریخ ۹ اسفند ماه درحالی‌که گفت‌وگوهای غیرمستقیم با طرف آمریکایی در جریان بود، در اقدامی تجاوزکارانه به خاک جمهوری اسلامی ایران حمله کردند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.