دستور آماده‌باش وزیر کشور در پی هشدار قرمز هواشناسی

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 00:47
وزیر کشور در پی صدور هشدار قرمز سازمان هواشناسی به استانداران هرمزگان، بوشهر و خوزستان دستور آماده‌باش داد.

دستور آماده‌باش وزیر کشور در پی هشدار قرمز  هواشناسی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید اسکندر مومنی به استانداران تاکید کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی  برای اعلام هشدار‌ها و آگاهی‌بخشی به مردم، با بسیج تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان و نیرو‌های امدادی، اهتمام لازم را برای مدیریت شرایط پیش رو داشته باشند.

وی افزود: هموطنان به منظور حفظ سلامتی خود ضمن اجتناب از سفر‌های غیر ضرور، از هرگونه توقف در مناطق پرخطر، بستر رودخانه ها، حاشیه پل‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.