عراقچی: محکومیت نقض حقوق مردم ایران توسط رئیس‌جمهور آلمان قابل تحسین است

مشرق نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 00:02
وزیر خارجه ایران گفت: محکومیت نقض حقوق مردم ایران توسط رئیس‌جمهور آلمان قابل تحسین است، موضعی که در میان رهبران غربی کم‌سابقه است.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: حقوق بین‌الملل در عمل رو به زوال است؛ این واقعیتی که از استانداردهای دوگانه غرب در قبال غزه، نسبت به اوکراین و نیز سکوت در برابر تجاوز آمریکا و اسرائیل علیه ایران ناشی می‌شود.

وی افزود: با این حال، باید فرانک-والتر اشتاین‌مایر (رئیس‌جمهور آلمان) را تحسین کرد که نقض حقوق ایرانیان را محکوم کرد؛ موضعی که در میان رهبران غربی کم‌سابقه است.

عراقچی تصریح کرد: آنانی که به حاکمیت قانون باور دارند، شایسته است در برابر این نقض‌ها سکوت نکنند و صدای خود را بلند کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.