حمله به تأسيسات صنعت برق جرم بین‌المللی است

صدا و سیما سه شنبه 04 فروردین 1405 - 15:52
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: خسارت به تاسیسات زیربنایی برق یک جرم بین‌المللی و بر خلاف تمام قوانین بین‌المللی است و باید این قبیل تهدیدات از سوی مراجع جهانی محکوم شود.

حمله به تاسیسات صنعت برق جرم بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فضل الله رنجبر نماینده مردم کرمانشاه و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس به نمایندگی از اعضای این کمیسیون با حضور در نیروگاه بیستون ضمن محکوم کردن اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمله به زیرساخت‌های برقی ایران، افزود: پرسنل نیروگاه‌ها این روزها در کنار سایر اقشار جامعه با وجود تهدیدات بزدلانه دشمنان این سرزمین در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.
وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نیروگاه‌ها برای تولید برق مورد نیاز مشترکان، ادامه داد: کارکنان این صنعت از ابتدای شروع جنگ تحمیلی بر علیه کشورمان با روحیه جهادی بی‌وقفه در حال فعالیت هستند تا این خدمت حیاتی به صورت پایدار و مستمر در اختیار مردم قرار بگیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.