به گزارش همشهری آنلاین، عامل رژیم صهیونیستی گفت: از محل اصابت ها فیلم می گرفتم تا موفقیت عملیات را اعلام کنم و در صورت اشتباه در اصابت درخواست بمباران مجدد می کردم.
به گزارش همشهری آنلاین، عامل رژیم صهیونیستی گفت: از محل اصابت ها فیلم می گرفتم تا موفقیت عملیات را اعلام کنم و در صورت اشتباه در اصابت درخواست بمباران مجدد می کردم.