ذخیره کالاهای اساسی در تهران برای چندین ماه

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 12:05
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ذخایر کالاهای اساسی در فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار تا چندین ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی پیرهادی با اشاره به بازدیدهای خود از فروشگاه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و انبارهای ذخیره کالاها گفت: خوشبختانه تمام این مجموعه‌ها مملو از کالاهای اساسی است و هیچ مشکلی از بابت تأمین این کالاها در تهران وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه این ذخیره، صرفاً در فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره‌بار تا چندین ماه و در شرایط جنگی کفاف تهران را می‌دهد، یادآور شد: نکته مهم این است که انبارها دائما شارژ و به ذخایر افزوده می‌شوپیرهادی همچنین تصریح کرد: به جز پاسخ به نیازهای مردم در ایام جنگ، کالاهای اساسی برای شرایط عادی نیز به طور مداوم تأمین می‌شود و میزان ذخایر به هیچ عنوان کاهشی نیست؛ همکاران ما در شهرداری در حال تلاش برای تأمین نیازهای شهروندان هستند

پیرهادی همچنین تصریح کرد: به جز پاسخ به نیازهای مردم در ایام جنگ، کالاهای اساسی برای شرایط عادی نیز به طور مداوم تأمین می‌شود و میزان ذخایر به هیچ عنوان کاهشی نیست؛ همکاران ما در شهرداری در حال تلاش برای تأمین نیازهای شهروندان هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.