تولید ۶ نمایش با موضوع جنگ رمضان و دانش‌آموزان مدرسه شجره طیبه

صدا و سیما سه شنبه 04 فروردین 1405 - 04:02
هنرمندان میناب، ۶ اثر نمایشی با موضوع جنگ رمضان و شهدای مدرسه شجره طیبه در این شهر، تولید و اجرا کردند.

۶ نمایش با موضوع جنگ رمضان و دانش‌آموزان مدرسه شجره طیبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پس از آغاز حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در جنگ رمضان و جنایت‌های بزرگ دشمن، هنرمندان تئاتر میناب، ۶ اثر با موضوع فجایع جنگ، به‌ویژه حمله به دبستان شجره طیبه، تولید و اجرا  کردند. 

نمایش‌های اجرا شده به این شرح هستند:

«شجره طیبه» به نویسندگی و کارگردانی ایوب رحیمی‌ شهواری 

«امدادگر» به نویسندگی و کارگردانی خالد رحیمی‌ شهواری 

«ساعت ۱۱» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مویدی 

«منبر ملا احمد» به نویسندگی و کارگردانی احسان کریم‌آبادی 

«آن مدرسه» به نویسنده و کارگردانی محمد زارعی سرباران

«ابراهیم در آتش» به نویسنده و کارگردانی داوود رمضان‌زاده

این ۶ نمایش، هر شب علاوه بر مرکز شهر میناب، در روستای قاسم جلالی نیز اجرا می‌شوند. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.