واکنش وزارت‌خارجه به ادعای ترامپ درباره مذاکره | هیچ گفتگویی بین تهران و واشنگتن وجود ندارد | ابتکاراتی از سوی کشورهای منطقه برای کاهش تنش وجود دارد

اقتصادنیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 16:40
اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه اعلام کرد: اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در چارچوب تلاش‌ها برای کاهش قیمت انرژی و کسب زمان برای اجرای طرح‌های نظامی اوست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت امور خارجه اعلام کرد: اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در چارچوب تلاش‌ها برای کاهش قیمت انرژی و کسب زمان برای اجرای طرح‌های نظامی اوست.

ابتکاراتی از سوی کشورهای منطقه برای کاهش تنش وجود دارد و پاسخ ما به همه آنها واضح است: ما طرفی نیستیم که این جنگ را آغاز کرده است و همه این درخواست‌ها باید به واشنگتن ارجاع داده شود.

 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی در فضای مجازی ضمن عقب‌نشینی از تهدیدات ضرب‌الاجل اعلام شده خود در خصوص حمله به تاسیسات انرژی ایران مدعی شد که مذاکراتی را طی دو روز گذشته با ایرانی‌ها داشته است که خوب و ثمربخش است.

وی مذاکرات ادعایی را عمیق و مفصل و سازنده خواند و گفت که این مذاکرات طی این هفته ادامه خواهد داشت.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.