هشدار درباره تجاوز به زیرساخت‌های انرژی ایران

تابناک یکشنبه 02 فروردین 1405 - 09:26
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) هشدار داد: چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز قرار گیرد، کلیه‌ زیرساخت‌های انرژی، فن آوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.

به گزارش تابناک، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) هشدار داد: چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز قرار گیرد، کلیه‌ زیرساخت‌های انرژی، فن آوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.

سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: پیرو هشدارهای قبلی، چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز هدف قرار گیرد، کلیه‌ی زیرساخت‌های انرژی، فناوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.