ممنوعیت جدید اسرائیل برای شهروندان خود

اقتصادنیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 07:10
اقتصادنیوز: اسرائیل اعلام کرد: تجمعات تا سقف ۵۰ نفر مجاز است، به شرطی که امکان دسترسی به یک فضای حفاظت‌شده استاندارد در زمان لازم وجود داشته باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجمعات بیش از ۵۰ نفر در جنوب اراضی اشغالی تا تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین) ممنوع شده است.

در این بیانیه آمده است: «تجمعات تا سقف ۵۰ نفر مجاز است، به شرطی که امکان دسترسی به یک فضای حفاظت‌شده استاندارد در زمان لازم وجود داشته باشد.»

همچنین فعالیت موسسات آموزشی در این مناطق تا تاریخ مشخص‌شده ممنوع شده است.

این محدودیت‌ها شامل مناطق مسکونی در صحرای «نگو»، دریای مرده و چند منطقه دیگر می‌شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.